Kuvings ទទួលបានចំណាត់ថ្នាក់លេខមួយនៅក្នុងប្រភេទទឹកផ្លែឈើវៀតណាមនៅឯពានរង្វាន់ម៉ាកយីហោដំបូងរបស់ប្រទេសកូរ៉េឆ្នាំ 2024 ។

រៀបចំឡើងដោយវេទិកាអ្នកប្រើប្រាស់កូរ៉េ ពានរង្វាន់ម៉ាកយីហោដំបូងរបស់ប្រទេសកូរ៉េឆ្នាំ 2024 ជារៀងរាល់ឆ្នាំកំណត់អត្តសញ្ញាណម៉ាកដែលរំពឹងថានឹងកំណត់ល្បឿននៅឆ្នាំ 2024 ដោយប្រើប្រាស់ការស្ទង់មតិអ្នកប្រើប្រាស់យ៉ាងទូលំទូលាយ បំពេញបន្ថែមដោយការវាយតម្លៃ និងការពិចារណាពីអ្នកជំនាញ។ ការស្ទង់មតិអ្នកប្រើប្រាស់សម្រាប់ឆ្នាំបច្ចុប្បន្នបានលាតសន្ធឹងលើប្រទេសចំនួន 3 គឺកូរ៉េ ចិន និងវៀតណាម។

ដោយទទួលបានតំណែងកំពូលនៅក្នុងប្រភេទទឹកផ្លែឈើ ដោយមានការបោះឆ្នោតពីអ្នកប្រើប្រាស់ក្នុងស្រុកក្នុងប្រទេសវៀតណាម Kuvings ត្រូវបានផ្តល់កិត្តិយសជាម៉ាកទឹកផ្លែឈើឈានមុខគេ ដោយទទួលបានរង្វាន់ធំ។

អ្នកតំណាងម្នាក់មកពី Kuvings បាននិយាយថា "ដោយទទួលស្គាល់ថាពានរង្វាន់នេះបានមកពីការស្ទង់មតិអ្នកប្រើប្រាស់ដ៏ទូលំទូលាយ យើងសូមថ្លែងអំណរគុណចំពោះអតិថិជនរបស់យើងសម្រាប់ការជឿជាក់ជាបន្តបន្ទាប់របស់ពួកគេចំពោះម៉ាករបស់យើង" ។ លោកបានបន្ថែមថា "Kuvings បានប្តេជ្ញាចិត្តក្នុងការចូលរួមក្នុងការតាំងពិពណ៌ទាំងកូរ៉េ និងអន្តរជាតិ ដើម្បីបង្កើនការយល់ដឹងអំពីម៉ាកយីហោ និងពង្រីកចំណែកទីផ្សារសកលរបស់យើងនៅក្នុងទឹកផ្លែឈើ"។
webdesign nuc